Bestellings
Hoe volg ek my bestellings?
U kan die status van u bestellings maklik opspoor deur by u rekening op ons webwerf aan te meld. Alternatiewelik, kontak gerus ons kliëntediensspan, en hulle sal jou help met die opsporing van inligting.
As ek besluit om my bestelling te kanselleer, sal ek in aanmerking kom vir 'n terugbetaling?
Ja, as 'n bestelling binne 12 uur na bestelling gekanselleer word, kwalifiseer dit vir 'n volle terugbetaling. Kontak ons asseblief dadelik as jy jou bestelling wil kanselleer
Watter betaalmetodes word aanvaar?
Ons aanvaar 'n verskeidenheid betaalmetodes, insluitend Visa, Mastercard, Mobicred, RCS, Instant EFT, ApplePay, SamsungPay. U kan meer besonderhede tydens die betaalproses op ons webwerf kry.
Watter waarborg bied u na die verkoop?
Ons na-verkope waarborg verseker u tevredenheid. As jy enige probleme ondervind ná die aankoop, kontak asseblief ons kliëntediensspan vir bystand.
Hoe kan ek 'n terugkeer na die waarborgtydperk inisieer?
Ongelukkig word opbrengste slegs binne die gespesifiseerde waarborgtydperk aanvaar. As jy enige kommer na hierdie tydperk het, kontak asseblief ons kliëntediensspan om jou situasie te bespreek.
Versending & Terugsendings
Versend jy internasionaal?
Ja, ons bied tans internasionale versending na Namibië aan. Neem asseblief kennis dat versendingstariewe en afleweringstye kan verskil na gelang van die bestemming. Ongelukkig stuur ons nie tans na ander lande nie.
Wanneer sal my bestelling gestuur word?
Bestellings word gewoonlik binne 10-12 dae verwerk en versend. Neem asseblief kennis dat daar af en toe vertragings kan wees as gevolg van onvoorsiene omstandighede, maar wees verseker, ons sal u elke stap van die pad op hoogte hou.
Wat is jou terugkeerbeleid?
Ons aanvaar nie terugsendings nie aangesien alle items op bestelling gemaak word. Terugsendings kan egter aanvaar word vir produkte met defekte na evaluering. Neem asseblief kennis dat variasies in staal, 'n natuurlike element, nie as defekte beskou sal word nie.